Ένα νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο σχολείο μας: SOCIAL MEDIA AND WELL BEING: Is it true? – Is it safe?
Το 2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης, εμπνευστής του eTwinning έργου “SOCIAL MEDIA AND WELL BEING: Is it true? – Is it safe?” συμπράττει με τα σχολεία:
Liceo Statale “N. Jommelli” di Aversa– ITALY
IES Beniaján –SPAIN
Atakum Anadolu İmam Hatip Lisesi– TURKEY
II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Radomiu– POLAND
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 7 μήνες. Η παιδαγωγική ομάδα αποτελείται από τους/τις εκπαιδευτικούς: Αλευρίδη Ιωάννη, Δεμερτζή Τριανταφυλλιά, Κουκουρίκου Στυλιανή, Μπάτσαρη Σοφία καθώς και 28 μαθητές από την Α΄ Λυκείου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ
Στις μέρες μας, πολλοί άνθρωποι λαμβάνουν τις ειδήσεις τους από τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και τους ιστότοπους, και συχνά μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσεις αν μια ιστορία είναι αξιόπιστη ή όχι. Η αύξηση των ψεύτικων ειδήσεων αποδίδεται επίσης στον σωρό των πληροφοριών και στη γενική έλλειψη κατανόησης από τους ανθρώπους του τρόπου λειτουργίας του διαδικτύου. Σε αυτό το έργο, θα αναλύσουμε πώς η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει σημαντικά την ψυχική και σωματική υγεία και γιατί η υπεύθυνη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας.
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Βελτίωση των αγγλικών δεξιοτήτων με τη χρήση της γλώσσας στο πλαίσιο. (CLIL)
Εύρεση λύσεων σε πραγματικά προβλήματα.
Επεξεργασία λεξιλογίου σχετικού με τον γραμματισμό στο διαδίκτυο.
Ανάπτυξη θετικών στάσεων για το διαδίκτυο.
Ενίσχυση της χρήσης εργαλείων Τ.Π.Ε. και των δεξιοτήτων συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.
Δημιουργία χρήσιμων προϊόντων που συμβάλλουν στην αποδεκτή χρήση του διαδικτύου στα σχολεία.
Ευαισθητοποίηση σχετικά με την προσεκτική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά την ποιότητα και την ποσότητα της χρήσης τους.
Ενίσχυση της ανεκτικότητας και των δημοκρατικών αξιών, με την ενεργό συμμετοχή σε συζητήσεις και ψηφοφορίες.
Συμμετοχή των μαθητών στη διερεύνηση μιας ολιστικής προσέγγισης για την ευημερία και την ψυχική υγεία.
Προώθηση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών.
Εκπαίδευση των μαθητών στην εκτίμηση των συναισθηματικών και κοινωνικών αξιών.
Καθιέρωση μίας νέας ψηφιακής εποχής στο σχολείο και στην κοινωνία.